Știm cât de mult contează garanția calității pentru un client, mai ales când vorbim despre achiziționarea mobilierului pentru casă, o investiție pentru mai mulți ani. Din acest considerent, la Rimobel, punem mereu garanția pe primul plan și tindem să vă informăm pe deplin despre toate drepturile pe care le are fiecare client, pentru o colaborare frumoasă și îndelungată.
Garanția pentru mobilierul conceput și fabricat de către echipa Rimobel are durata de la 2 la 5 ani, în funcție de materiale din care este produs. Aceasta este menționată și în certificatul de garanție, care este semnat de ambele părți. Perioada de garanție se calculează din momentul semnării proces verbal de primire-predare a mobilierului și este valabil pentru durata menționată.
Garanția de până la 5 ani
Conform regulamentului nostru intern, garanția se atribuie doar părților componente ale mobilierului și nu se referă la componentele fabricate de către persoanele terțe, cum sunt electrocasnicele. Aceasta presupune înlocuirea sau repararea pieselor sau elementelor de mobilier care s-au constatat a fi defecte inițial. Astfel, serviciul de garanție se aplică pentru:
- defectele dobândite în timpul producerii sau montării mobilierului;
- defecte care aparțin materialelor și nu corespund proiectului final;
- instalarea necalitativă efectuată de echipa de montatori.
Certificatul de garanție nu se raportează la defectele care au apărut ca urmare a altor cauze, precum:
- utilizarea mobilierului defect sau amplasarea acestuia pe suprafețe cu diferențe de nivel;
- instalarea în încăperi unde sunt rozătoare sau fluctuații de temperatură;
- utilizarea necorespunzătoare de către consumator a produselor destinate întreținerii și îngrijirii mobilierului;
- exploatarea nepotrivită a produselor și încălcarea condițiilor de păstrare;
- prezența umezelii în exces pe suprafețele mobilierului;
- temperaturi prea înalte sau joase în camera unde este amplasat mobilierul;
- contactul direct al pieselor de mobilier cu obiecte fierbinți sau murdare;
- daune cauzate de pătrunderea obiectelor străine, cum ar fi: lichide, animale sau insecte;
- prejudicii apărute în urma reparării produsului de sine stătător sau de către persoane neautorizate;
- deteriorarea produsului din cauza impactului mecanic;
- daune aduse produsului intenționat de către proprietar;
- contactul direct cu razele solare puternice sau cu lumina incandescentă;
- nu se consideră defecte de fabricație deosebirile de culoare, textură a materialelor naturale (lemn masiv, furnir etc.).
Toate aceste condiții sunt menționate în contract și vor fi comunicate și explicate din start clientului, pentru a ne asigura că acesta a înțeles pe deplin modul corect de exploatare a noului mobilier, cu scopul asigurării durabilității și funcționalității îndelungate a acestuia.
Deservire tehnică gratuită timp de 1 an
De asemenea, timp de un an, Rimobel asigură serviciul de deservire tehnică a tuturor clienților, asigurând reglarea periodică a pieselor de mobilier și feronerie, la solicitarea clienților. Solicitarea poate fi făcută în scris sau telefonic. Aceasta este o necesitate periodică, care se datorează utilizării eficiente a produselor, cu scopul instalării acestora pe poziția finală.
Alte detalii privind întocmirea certificatului de garanție și deservire tehnică, dar și condițiile acestuia vor fi discutate cu fiecare client individual. Tindem să oferim clienților noștri cel mai înalt nivel al calității și confortului, inclusiv garanția exploatării îndelungate, fără probleme.